Läs kundernas berättelser om samarbetet med Cordial
Kundcase
Branschsnitt +36
NPS +68
Under våren 2023 genomfördes vår andra NPS-mätning och höll då tummarna för att resultatet på mätningen återigen skulle spegla känslan vi själva har i mötet med er, våra kunder. Stolta och glada landar vi in på samma värde som 2022, ett värde som totalt överträffar alla förväntningar! Ett NPS på 68 visar att ni uppskattar att jobba lika mycket med oss som vi gör det med er.
Kunder i urval
All business is human
Så säger kunder och partners om vårt samarbete
Fortsätt inspireras
Med engagemang för CancerRehabfonden
Cordials vd talar på Vd-dagen
Inspirerande nätverk med högt i tak
Den trygga partnern på förändringsresan | Dagens Industri Intervju
Prenumerera på nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev för det senaste nyheterna inom affärsutveckling och transformation, inspirerande event och kompetensutvecklande utbildningar.